La început, este obligatoriu să vinzi scump.

Tuturor le este favorabil să spună că vând produse sau servicii premium.

Dar când vine vorba de cuvântul “luxury”, suntem o idee mai reticenți.

 

Cum se diferențiază, la urma urmei, cele două?

 

Și cum poți trece prețurile de la premium la luxury, scumpind automat prețurile, în mod eficient?

 

În ambele cazuri, discutăm despre vânzări de produse high-ticket.
Produsele scumpe necesită o strategie de vânzare diferită de vânzările în masă.

 

Nu va fi eficient să ieftinești prețul pentru a face mai multe vânzări.
De fapt, este obligatoriu să vinzi SCUMP dacă afacerea ta este la început.
Abia mai târziu, îți vei permite să vinzi ieftin. Și în același timp, să vinzi și mult mai scump.

 

Știu că poate părea confuzant, dar rămâi cu mine încă puțin.

 

Când abia începi, ai nevoie de încasări mari, ca să pui afacerea în mișcare.
Fiind la început, nu ai o piață de desfacere imensă sau o comunitate gigantică online. Te adresezi unui număr restrâns de persoane.
Așadar, va trebui să vinzi scump, către puțini oameni.

 

Întâi scump, către oameni puțini. Apoi, ieftin, către oameni mulți. Simplu.
Abia mai târziu îți poți permite să ajungi la mulțimi mari de oameni și să le vinzi ieftin.

 

Asta dacă nu îți dorești să te poziționezi pe piață ca brand luxury.
Atunci, începi tot vânzând scump, dar trecerea va fi către MULT mai scump.

 

Cum NU faci trecerea de la premium la lux? Crescând prețurile, fără să schimbi strategia. Dezastru.
Nu poți să ceri pur și simplu mai mulți bani.

 

Nu poți, decât dacă ai o strategie bună pentru asta. 🙂

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *